VintagEija'sin huutiksen saalis

Osallistuin jokin aika sitten VintagEija'sin Facebook-sivuilla huutokauppaan, missä oli huudettavana eri kokoisia vaatepaketteja. Huusin M-koon paketin 50 eurolla ja kuinka ollakaan, paketti tuli minulle! Tässä postauksessa nyt huutispaketin sisältämät vaatteet.



Paketin mekko oli tämä vadelmanpunainen pilkullinen ja kurvikas Augustat merkkinen mekko. Linjakkuutta tuovat nuo valkoiset tehostenauhat edessä ja takana. Hihoissa on myös valkoiset koristenapit. Mekko ehkä vaatisi täydelliseen istuvuuteen hieman pidemmän selän, mutta rakastuin mekkoon niin palavasti, etten taida luopua siitä! Se on kerta kaikkiaan suloisen upea!






Paketti sisälsi myös muutakin pilkullista - nimittäin kuvissa näkyvän sinivalkoisen trikooasun. Siihen kuuluu pusero ja hame, jotka ovat kauniit yhdessä tai erikseen. Tästä pilkkukaksikosta tulikin suoraan ihan suosikki ja on ollut varsin paljon päälläni jokapäiväisessä käytössä. Asussa näkyvä patellavyö sisältyi sekin huutispakettiin. Sitäkin olen todella paljon jo käytössä, juuri tuossa värissä vyötä olin kaipaillutkin.




Paketin ehdoton villikortti minulle oli nuo vaaleat housut 70-luvun malliin. Olen enemmän mekkotyttö ja yleensä kaikki housut ovat muutenkin minulle aina aivan liian pitkälahkeisia. No, nämä housut olivatkin sitten aika huikeat! Jatkoon. Tuo kankaan pintakuviointi on kaunis, näkyy alemmissa kuvissa.





Paketissa oli myös hempeää vaaleansinistä (jota muuten värinä - sinistä ylipäätään, on tullut kaappini viime aikoina paljon lisää...) vekkihameen ja puseron muodossa. Pusero vivahtaa hieman turkoosiin, mutta on melkein valkoisen oloinen. Hame sitten on oikein hempeä vaaleansininen. Puseron kohdalla vielä jää nähtäväksi, onko se ihan minua. Se on todella kaunis kaikkine yksityiskohtineen, mutta puhvihihat olen huomannut jäävän pois harteikkuuteni vuoksi käytöstä. Katsotaan.



 

Kaiken edellä mainitun lisäksi paketissa tuli vielä yllä näkyvä vaaleansininen aamutakki. Tuo aamutakki menee tosi nätisti myös ihan takkina kesämekkojen ja hameasujen päällä. Melko paljon sain siis viidelläkympillä, eikö? Ihan mieletön kokonaisuus!

Minulla on nyt todella paljon kaikenlaisia inspiksiä kodin ja vaatteiden suhteen, jotenkin enteilee sitä - että myyntiin on lähdössä paljon vaatetta piakkoin. Muutoinkin pitäisi varastorakennus (sisältää tavaraa) tyhjentää ja laittaa tarpeettomat asiat kiertämään. Lueskelin eilen Ihanat Vintage löydöt lehteä ja halu uusia kotia tiettyyn suuntaan kasvoi entisestään. Se tarkoittaa luopumista ja "uuden" tilalle ostamista. Myös vaaterepertuarin haluan taas yksinkertaistaa ja siellä saa olla vain tietty määrä vaatteita, joista jokainen on lempivaate.
Tämmöinen prosessi siis ajatuksissa, vielä pitäisi vaan saattaa käytäntöön.
Siinäpä sitä, puuhaa lomalle.

-Tiina

Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Kaisu Heikkilä Oy

Kirjokangas Oy:n upea mekko

Kirppislöydöt reissusta: Kajaani ja Sotkamo