Ripaus glamouria

Jos olet lukenut aiempia tekstejäni, muistat ehkä kuinka kerroin menneeni Glitteriin ostamaan rintaneulaa ja päädyin ostamaan kolme hiuskoristetta (...ja lopuksi kävin myöhemmin alesta sen rintaneulankin, hah!). Ensimmäinen hiuskoriste olikin jo esittelyssä - punainen rusetti. Tosin se päätyi minun käytössäni hiusten sijaan koristamaan vaatteita. Tässä on nyt toinen hiuskoristeista, musta rusettipanta. Rusettipanta on melko juhlava ja ei ihan arkikäyttöön sopiva. Yksinkertaisenkin mustan mekon kanssa tämä panta tuo heti asuun ripauksen glamouria ja juhlavuutta.








Jos luit aiemman postaukseni punaisesta rusetistani, mainitsin siinä jo ongelmastani koskien hiuskoristeita. Minusta ne ovat ihania ja haluaisin käyttää niitä enemmän, mutta ujostelen niitä silmälasieni vuoksi (samoin joitakin korvakoruja) ja toisekseen en ole mikään kaksinen hiustenlaittaja. Minun mielestäni panta on upea ja odotankin milloin saan ottaa sen käyttöön ensi kerran. Kuvissa minulla on päälläni eräs musta vintage kotelomekko, joka on valmistettu Suomessa. Juuri tuollaisen yksinkertaisen asun kruununa pantaa voi käyttää ja lopputulos on klassisen kaunis.

Minulla oli tarkoituksena tehdä nyt lähipäivinä enemmän mekko- ja asupostauksia, mutta olen viime päivinä ollut kipeänä - ja olen edelleen. Olen saanut jonkin todella kummallisen ja ikävän pöpön, joka ei tahdo ottaa lähteäkseen. Toivottavasti saisin vielä lomalla olla täysin terveenäkin - pidetään peukkuja! ...Ja saisin tuotettua enemmän mekkojuttuja blogiin. Kannattaa Seurailla mekkorakkautta myös instassa ja facessa. Vuotta ei ole paljon enää jäljellä ja kohta alkaa minullakin olla ensimmäinen kuukausi bloggaajana takanapäin.

-Tiina




Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Kaisu Heikkilä Oy

Kirjokangas Oy:n upea mekko

Kirppislöydöt reissusta: Kajaani ja Sotkamo