Ruusuhame - Anna Field

Ainoa kerta, kun olen klikannut Facebookin vaatemainoksen linkkiä ja ostanut tuotteen, oli hetki tilatessani tämän Anna Fieldin ruusuisen hameen. Hameen etuosa on mielettömän kaunis! Olen ihaillut jonkin verran Anna Fieldin muitakin tuotteita, merkillä on ihan kivoja vaatteita. Tämän hameen lisäksi ainoa samalta merkiltä oleva tuote minulla on kengät, jotka ostin facen kirpparin kautta. Kengät minulla oli jalassani tässä postauksessa. Ne ovat olleet paljon käytössä tänä talvena.

Anna Fieldin ruusuhame oli päälläni eilen töissä. Sen kanssa minulla oli vaaleanpunainen perus t-paita ja kirpparilta vuosia sitten hankittu alun perin Seppälän sininen neuletakki. Tämä neuletakki on ollut monesti menossa kiertoon ja sitten aina pelastan sen viime hetkellä takaisin kaappiini. Kuvassa minulla on jalassa talvisaappaani, jotka näyttävät melko kömpelöiltä noin. Sisällähän en töissä noita pidä.

Eilinen aamu ja aamupäivä oli niitä, jolloin mikään ei niin sanotusti mene putkeen - tiedättehän. Ei niin mikään. Kaikki lähti liikkeelle heti väärällä jalalla heräämisestä ja heräämisen jälkeen aloitetun meikkaamisen ensi metreillä aivastin sutaten kasvoni niin, että kaikki meni uusiksi. Siitäpä sitten alkoi alamäki, joka vaan jatkui. Mutta. Pieniähän ne arjen vastoinkäymiset ovat isoihin ongelmiin verrattuna. Sillä hetkellä vaan ei meinaa irrota sitä hymyä, mutta kyllähän se siitä sitten ajallaan suttaantuu. 






Rakastan kukkakuvioita. Rakastan. Mutta, kuvioiden lisäksi rakastan myös oikeita kukkia - vielä enemmän. Puutarhanhoito on terapeuttisinta hommaa, mitä tiedän. Suosikkikukkani on valkoinen ruusu, jos joku pitää valita. Toisena tulee kielo ja kolmantena lemmikki. Kuvioina tai oikeina - kukkien kanssa ei minun suhteeni voi mennä mönkään. Luulisin ainakin, heh. 

Mikä on sinun suosikki kukista? Tykkäätkö kukkaprinteistä tekstiileissä? 
Tästäkin asusta ehkä taas näkee - kevättä on nyt kovasti rinnassa. Huomenna alkaakin jo helmikuu - mihin tammikuu oikein hujahtikaan?

-Tiina



Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Kaisu Heikkilä Oy

Kirjokangas Oy:n upea mekko

Kirppislöydöt reissusta: Kajaani ja Sotkamo