Vuosien varrelta

Sosiaalisessa mediassa leviää nyt julkaisut, joissa laitetaan vanhin ja uusin profiilikuva rinnakkain. Kerroin teille hiusteni olevan tällä hetkellä vaiheessa, kun aion palata takaisin omaan väriini ja ajattelin, että teen tämän ennen ja nyt postauksen tänne blogiin.

Minulla on siis luonnostaan ollut vaaleat, hieman punertavaan taittavat hiukset. Kasvatin nuoruudessa hiuksiani pitkiksi ja minulla oli monta vuotta vaaleat pitkät hiukset. Sitten halusin muuta, mutta ongelmana olivat kampaajat, jotka eivät oikein olleet halukkaita loihtimaan muutoksia hiuksiini. Leikkautin ensin pituutta pois ja sitten värjäsin itse tummaksi. Pidin tummia vähän aikaa ja itse värjäilin ja kasvatin vaaleat takaisin. Keskimmäisen lapseni synnyttyä värjäsin uudelleen hiukset tummaksi ja ne olivat nyt viime kevääseen saakka, jolloin päätin palata takaisin omaan väriin.

Rakastin tummaa väriä! Kyllästyin värjäämiseen ja totta puhuakseni huomaan nyt, että oma värini tuo ihoni parhaimmalla mahdollisella tavalla esille. 




Yllä vasemmalla minä 2012 syksyllä ja oikealla nyt vuoden vaihteessa. Alla kuva juuri ylioppilaaksi päästessäni, se pitkä vaalea tukkani.



Yllä näkyy hiusteni väri lapsena ja alla tumman ruskea, joka minulla oli nyt melkein viisi vuotta.






Yllä kuva ensimmäisen väripoiston/raidoituksen jälkeen. Nyt olen vain sen jälkeen kasvatellut hiuksia ja alla tämän hetkinen tilanne. Olen taas pian menossa päivittämään tukkaa, katsotaan miltä näyttää sen jälkeen.



Tämmöiseltä näyttää siis tukkahistoriani pääpiirteittäin. Vaaleassa omassa värissä aion nyt jatkossa pysytellä. Pitkää en varmaan kuitenkaan enää kasvata vaan viihdyn tässä puolipitkässä hiustyylissäni.

-Tiina



Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Kaisu Heikkilä Oy

Kirjokangas Oy:n upea mekko

Kirppislöydöt reissusta: Kajaani ja Sotkamo